ESCENARI
Aquest escenari és comú per a empreses de traducció que treballen per a clients finals, empreses que gestionen la traducció per les seves pròpies necessitats de negoci. El projecte s’accepta en el sistema de gestió de traduccions del client final i es registra en el sistema de gestió empresarial de l’Automator. No hi ha possibilitat de descarregar fitxers, per la qual cosa els proveïdors han de ser reassignats en el sistema en línia del Client. Un pas de reassignació de proveïdors és necessari (i, per descomptat, els proveïdors ja han d’estar creats d’alguna manera).
Hi ha una lleugera variació d’aquest flux de treball que és específica per a sistemes que permeten que els projectes apareguin a la instància de l’Automator, en lloc de la instància del Client. Per exemple, a Memsource Cloud, no només podeu treballar com a lingüista, sinó també com a proveïdor. En aquest cas, el projecte apareixerà a la instància de l’Automator, en lloc de la instància del Client, i podreu seleccionar els vostres propis proveïdors allà, en lloc de tornar a crear els proveïdors a les plataformes dels clients, sovint amb noms d’usuari desordenats.
SISTEMES IMPLICATS
REQUISITS PER A L’AUTOMATITZACIÓ
Vegeu els requisits previs per a l’escenari 1, l’escenari 2, l’escenari 3 i l’escenari 4. El Client hauria de permetre la reassignació de proveïdors i la creació d’usuaris en el seu sistema de gestió de traduccions.
LA SOLUCIÓ BELAZY
A més d’acceptar i registrar projectes, BeLazy també pot sincronitzar proveïdors entre dos sistemes basant-se en regles i crear els proveïdors en el sistema dels clients si no existeixen. BeLazy monitoritza la finalització del treball tant al portal de proveïdors del sistema de gestió empresarial com al sistema de gestió de traduccions, i pot sincronitzar entre tots dos. Això permet un cicle complet automatitzat.
IMPLEMENTACIÓ D’EXEMPLE
Prova BeLazy amb el teu equip
ESCENARI 6
Treball al portal de proveïdors amb un enllaç al sistema de gestió de traduccions del client final
Tell us more about your workflow and we will get back to you shortly
LOGIN WITH MICROSOFT
LOGIN WITH GOOGLE